Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
duveryhodnost znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Regionalita a regionální značky jako cesta k důvěryhodnosti a zvyšování obratu?
(Jan Vlček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12335/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Komunikace značky kvality KLASA
(Klára Janečková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/swwld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologická analýza marketingové komunikace značky kvality KLASA - ocenění zemědělských a potravinářských produktů.
(Klára Janečková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j1pbi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing pri budovaní značky z oblasti športovej výživy
(Andrea Gašpárková)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//doam4j// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma