Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
dysortographiaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozdíly v přístupu pedagogů k žákům se specifickými poruchami učení v rámci přechodu z prvního stupně ZŠ na druhý stupeň ZŠ
(Michaela Tůmová)2009, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e44u6/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
(Barbora Aujezdská)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r4nhy/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Dyskalkulie na prvním stupni ZŠ
(Svatava Rutarová)2009, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p6ri6/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Dyskalkulie a další specifické poruchy učení v matematice
(Petra Břoušková)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/feu2l/ | Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství speciální pedagogiky pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Komunikační kompetence žáků 1. stupně základní školy
(Gabriela Přidalová)2009, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pcqs9/ | Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele | Práce na příbuzné téma