Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
e-commerce consumer behaviorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
(Anastasiya Oshchepkova)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wne59u// | Media and Communications Studies / Marketing Communications | Práce na příbuzné téma
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
(Tomáš Hons)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81622 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
(Klára Šarkovská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74136 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
(Yunteng Zhang)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73694 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele při nákupu na internetu
(Alice Hedrlínová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50935 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma