Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ecsiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza spokojenosti návštěvníků multikina
(Lukáš Lyčka)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135433 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami rozvážky jídel
(Ivana Štefková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149563 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků se službami hypermarketu
(Aneta Křížová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/112890 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Spokojenost dodavatele podniku v oblasti e-komerce
(Patrik Popelár)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h4asg/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
(Jana Skřivánková)2020, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t2y3g/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
(Adela Šimčová)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m68p2/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků se službami dopravní společnosti
(Monika Ročáková)2012, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95274 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení kvality služeb poskytovaných Dopravním podnikem Ostrava z pohledu zákazníka
(Eva Konečná)2012, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/95360 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníka
(Ladislav SUDÍK)2008, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nk67py// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma