Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

efektivita reklamnich textu

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Angličtina v neanglickém reklamním textu
 (Martina HOLÁSKOVÁ)

2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//d9y5h9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Angličtina v neanglickém reklamním textu (v neanglicky mluvících zemích)
 (Martina HOLÁSKOVÁ)

2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//uc28ai// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Vliv emoji na efektivitu reklamního sdělení na sociálních sítích
 (Josef Andres)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//q1snof// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Zhodnocení reklamních kampaní v různých PPC systémech
 (Jan Trbušek)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//p9hnja// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Výslovnostní styly v textech televizních reklamních spotů
 (Josef KOLÁŘ)

2010, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//r5r5v5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
 (Eva Vašíčková)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/t63ux/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma