Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
efektivni reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí
(Tereza Miksová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rcoe7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Negativní dopady reklamy
(Dominika Martinovská)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/y32tu/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
(Michaela Bohumínská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i5l3h/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Efektivní využití humoru v televizní reklamě
(Ladislav Kývala)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//777fu3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingovej komunikácie spoločnosti so zameraním na televíznu reklamu
(Veronika Janovičová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84682 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Klíčové faktory efektivní reklamy
(Lukáš Janeček)2013, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//9hiy36// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Placené PR články jako součást efektivního mixu internetové reklamy
(Petra Konečná)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q9wbc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazykové a sociokulturní aspekty ambientní reklamy na současném americkém trhu
(Nichita Cvasa)2025, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1oebpk// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy
(Egor Shaklein)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/p4k08/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Analýza etických aspektů v audiovizuální reklamě
(Andrea Světlíková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tm507/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma