Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

efektivni medialni kampan

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
 (Johanka Marková)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//u1481x// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Tvorba a implementace mediální kampaně pro značku VIVA
 (Michaela Terelya)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//ef2y7b// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
 (Viktorie Slámová)

2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/a7os3/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma

Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
 (Tereza Hanzlíčková)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/fyft0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO VYBRANOU SPOLECNOST
 (Jakub Schreier)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//kks7nl// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
 (Josef Korotvička)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//4a0y2e// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik
 (Pavlína Sehnalová)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/zofuz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma

Efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube v mediálním plánování
 (Danil Karpychev)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85286 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
 (Andrea Vránová)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/m0u5d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma