Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
efektivni medialni kampanKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO DANOU SPOLEČNOST
(Johanka Marková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//u1481x// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Tvorba a implementace mediální kampaně pro značku VIVA
(Michaela Terelya)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ef2y7b// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení
(Viktorie Slámová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/a7os3/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
(Tereza Hanzlíčková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fyft0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
PŘÍPADOVÁ STUDIE TVORBY MEDIÁLNÍ STRATEGIE PRO VYBRANOU SPOLECNOST
(Jakub Schreier)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kks7nl// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová a mediální komunikace v potravinářském retailovém prostředí a její efektivní využití
(Josef Korotvička)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//4a0y2e// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik
(Pavlína Sehnalová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zofuz/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Efektivní minimální frekvence videoreklamy na platformě YouTube v mediálním plánování
(Danil Karpychev)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85286 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vznik nových typů agentur v České republice pro mediální oblast marketingové komunikace
(Andrea Vránová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m0u5d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma