Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
efektivni nastroje marketingove komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Adéla Mrzílková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omja7/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Kristina Tarkina)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqgp7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Petr Jurkulák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x7agq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
(Martina Bruštíková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tojho/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
(Iveta Dufková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xma1c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
(Iveta Koloušková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/x5f3l/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
(Hana Kunešová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xq6wz/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Využití efektivní krizové komunikace v marketingové praxi
(Kamila Kuchynková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e7jur/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
(Petra Němečková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tnipy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Filmový plakát jako efektivní nástroj marketingové komunikace - proměny v čase
(Barbora Heřmanská)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rs00d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma