Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
eflKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Learner-Learner Interaction in Upper-Secondary EFL Classes
(Jaroslav Tesák)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mya0k/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Novice Teachers and Their Management of Participation in the EFL Classroom
(David Ryška)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/msey6/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Media literacy in EFL classes
(Tomáš Pelc)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bn13z/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Reflective practice in Czech EFL teaching
(Eliška Wheeler)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tw9p0/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
Group Work in Upper Secondary EFL Classes
(Danuše Končická)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oly9k/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
How Drama Affects Foreign Language Anxiety and Peer Relationships in The EFL Classroom
(Victoria Applegate Spaulding)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n0xuj/ | Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy / | Práce na příbuzné téma
The Use of Online Tools in Teaching EFL to Dyslexic Students
(Petra Koukolová)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mapit/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy | Práce na příbuzné téma
“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
(Elena Dačeva)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ryzdy/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Building pluricultural repertoire in upper-secondary EFL classroom
(Kateřina Pisková)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rls62/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma
Group Work in Upper Secondary EFL Classes
(Danuše Končická)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oly9k/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma