Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ejzenstejnKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Montáž jako prostředek ozvláštnění ve filmu
(Hynek Tuleja)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/osvnv/ | Estetika a kulturní studia / | Práce na příbuzné téma
Překonání prostoru ve filmech Artavazda Pelešjana: za pomoci Sovětské formální školy 20-30 let
(Daria Chernyak)2017, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/9932 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba | Práce na příbuzné téma
Pojem "organický" vo filmovej terminológii u Ejzenštejna a Tarkovského
(Jana Vlčková)2011, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/6651 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba | Práce na příbuzné téma
Montáž v inscenacích Bratři Karamazovi jako dominantní filmový postup v činoherní režii
(Pavel Baďura)2020, Disertační práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/hyh7u/ | Dramatická umění / | Práce na příbuzné téma