Theses on the same topic (having an identical keyword):
elektronicka reklamaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing a optimální, cílená elektronická reklama v internetovém obchodě
(Hana Štědrá)2009, Bakalářská práce, Hornicko-geologická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/86836 | Nerostné suroviny / Informační a systémový management | Theses on a related topic
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
(Milan Vlk)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z69yw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Výkonová reklama na internetu
(Jakub Velička)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u147l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Jan Vala)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z90e0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Reklama na Internetu a v televizním vysílání
(Petra Stanovská)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80743 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Theses on a related topic
Optimalizace cenotvorby a reklamy v elektronické komerci
(Tomáš Langr)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hi9yt/ | Matematické a statistické metody v ekonomii / | Theses on a related topic
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Ivana Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iuw9c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Samuel Peter Yvan Salaj)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/izggi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
(Richard Fajtl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gk26o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Tomáš Resler)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy3xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic