Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
elektronicke reklamni formatyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Tomáš Resler)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy3xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
(Stanislav Jukl)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l4p2g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Jan Vala)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z90e0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Samuel Peter Yvan Salaj)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/izggi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma