Theses on the same topic (having an identical keyword):
emocionalni apelyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů
(Michaela Hrušková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73253 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Apel strachu v reklamě
(Aneta Lejčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82534 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Využívání emocionálních apelů v kampaních organizace World Wildlife Fund
(Hana Zábranská)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fntsdv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Analýza emocionálních apelů v televizní reklamě
(Nikola Dudíková)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/100768 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza využití emocionálních apelů v reklamě
(Petra Kordulová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/91153 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza psychologických apelů využívaných v sociální reklamě zaměřené na děti
(Hana KRATOCHVÍLOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//buui8s// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Apel strachu v reklamní kampani
(Pavla GARLÍKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zlx46g// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vnímání emocí v reklamě
(Alena Stočková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113733 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic