Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
emocionalni apelyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
(Simona Krejčová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//luhx0g// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
(Anežka Karvanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//01d6bx// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v kampaních UNICEF
(Dagmar Nosálová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eykwl2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Apely v televizní reklamě
(Lenka Sedláčková)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jt97tq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
(Radka Káčerková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44917 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vizuální pozornost vůči emocionálním apelům v reklamě
(Eliška Novotná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87654 | Management / | Práce na příbuzné téma
Působení emocionálních apelů v sociální reklamě zaměřené na domácí násilí
(Kristina Šlachtová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0x9891// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání negativních emocionálních apelů v reklamě
(Tereza Petrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75971 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza využití barev a emocionálních apelů v televizní reklamě ve vybraných odvětvích
(Sabina Šuldová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74790 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma