Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
emotional appealsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání negativních emocionálních apelů v reklamě
(Tereza Petrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75971 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v kampaních UNICEF
(Dagmar Nosálová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eykwl2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů
(Michaela Hrušková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73253 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vnímání negativních emocionálních apelů v reklamě
(Tereza Petrová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75971 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Klasifikační analýza emocionálních apelů na vzorku českých televizních reklam
(Radka Káčerková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44917 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza využití emocionálních apelů v reklamě
(Petra Kordulová)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/91153 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza emocionálních apelů v televizní reklamě
(Nikola Dudíková)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/100768 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma