Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
esportKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Esport
(Dalibor GORYCZKA)2023, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gff8ga// | Tělesná výchova a sport / Rekreologie | Práce na příbuzné téma
Esport jako prostředek marketingové komunikace
(Štěpán Šafránek)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93413 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Esport a jeho potenciální využití v marketingu
(Petra Nastulčíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2p478l// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identita hráčů eSport v rámci kompetitivního týmu
(Valentýna HRKALOVÁ)2017, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//0sfo3w// | Antropologie / Sociální a kulturní antropologie | Práce na příbuzné téma
Historický vývoj a nynější úroveň české esportové scény pohledem osobností českého esportu
(Lucie Chejnovská)2021, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//wengkz// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující reakční schopnosti hráčů esportu
(Patrik Krejčí)2022, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xyu8b/ | Tělesná výchova a sport / | Práce na příbuzné téma
Modely logistické regrese v oblasti esportových dat
(Michal Lauer)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86321 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing v oblasti esportu
(Denisa Feuereiselová)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/s3bis/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Metagame v esportu a její změny - případová studie CS:GO
(Lukáš Koláčný)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cx8pg/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Analýza financování elektronického sportu v České republice na příkladu vybraného projektu
(Michael Franěk)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d7hih/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma