Theses on the same topic (having an identical keyword):
eva toulovaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Internetová kampaň jako prostředek účinného oslovení zákazníka
(Eva Toulová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qt5n5/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Theses on a related topic
3D - jako odůvodněný filmový prostředek posunující význam filmu
(Eva Toulová)2012, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/7489 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie | Theses on a related topic
Venkovské školy a klíčové faktory jejich udržitelnosti v malých obcích (případová studie)
(Monika Toulová)2013, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//i6ikhe// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Theses on a related topic