Theses on the same topic (having an identical keyword):
ewomKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Rola e-WOM v procese nákupného rozhodovania
(Zuzana Kucharovicová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//3pxtzm// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Theses on a related topic
Sociální proměnné a pozitivní a negativní elektronický word of mouth
(Simona Hreščáková)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/et849/ | Podniková informatika / | Theses on a related topic
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii
(Klíčová Klíčová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/fqp1q/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Vliv online reputace na zákazníka v hotelnictví
(Karolína Králová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/vp8io/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Theses on a related topic
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
(Hung Minh Nguyen)2016, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fshwg/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.) | Theses on a related topic