Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
expanze znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti expanze značky JOSEFINA BAKOŠOVÁ na berlínský trh
(Elizaveta Ovcharenko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80258 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Expanze české kosmetické značky na francouzský trh
(Barbora Nováček Látalová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//tn8mvo// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
TERRA INCOGNITA - LOTYŠSKO - EXPANZE ZNAČKY ZETOR NA MÍSTNÍM TRAKTOROVÉM TRHU
(David Pipal)2007, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//r4hhg0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vznik a vývoj evropských automobilových koncernů s důrazem na positioning jejich značek a strategie expanze
(Richard Schneider)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie expanze pro franšízový podnik se zaměřením na prodej zmrzliny
(Markéta Fréharová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153116 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv země původu značky na komunikační strategie v mezinárodním prostředí
(Ruslan Seitov)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//bpfocu// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Franchising jako strategie pro expanzi start-upu
(Martin Veselý)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77105 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Baťa ve vybraných oblastech Jižní Ameriky
(Karolína Horáková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//16nory// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavedení nové globální značky na český trh
(Filip Hlaváč)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21062 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán na regionální expanzi festivalu Slamák
(Klára Vyskočilová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80554 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma