Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
factors of customer satisfactionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
(Diana Korosteleva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/epv1y/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
(Varvara Stradina)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//70y3md// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
(Olesia Hlushchenko)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/xm5x1/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
(Vrajesh Shah)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//sgb10b// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma