Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fairsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Champagenské trhy
(Jakub Čech)2011, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f7wnu/ | Hospodářská politika a správa / Evropská hospodářská, správní a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace
(Marie Šišmová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hrmdi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam brněnských veletrhů pro rozvoj regionu
(Šárka Fránková)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tankl/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Veletrhy sportovních potřeb a služeb v marketingové komunikaci volnočasových aktivit
(Martin Kolovratník)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l41ha/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma