Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
faktory nakupniho prostrediKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identifikace a zhodnocení cirkulárních strategií v oblasti FMCG s ohledem na environmentální a ekonomické faktory pro zvýšení udržitelnosti
(Michaela Žilinská)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pksdd/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování spotřebitelů v České republice
(Eliška Čechová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p1m1ff// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující zelené nákupní chování českých spotřebitelů
(Bára FIALOVÁ)2024, Diplomová práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//1ijgo5// | Ekonomika a management veřejného sektoru / | Práce na příbuzné téma
Faktory určující oblíbenost prodejny u zákazníka
(Eva Dudíková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2x886c// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
(Markéta Jirecová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94546 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv nákupního prostředí při pořizování spodního prádla
(Barbora Krňávková)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dhwps2// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Vliv nákupního prostředí v prodejnách second hand na rozhodování spotřebitele
(Petra Krulová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9aneww// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního prostředí maloobchodního řetězce s potravinami
(Jakub Ludvík)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152781 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního prostředí v maloobchodních jednotkách společnosti Lidl
(Ondřej Květoň)2018, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//t5tmlf// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Environmentální orientace podniku jako faktor nákupního rozhodování spotřebitelů
(Jiří Novotný)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cqsmf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma