Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fashion bloggerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
(Lenka Sedlářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50493 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Případová studie českého módního blogu v kontextu sociálních sítí
(Pavla Melenová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c6t9h/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
(Dominika Lukášová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l6q5z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma