Theses on the same topic (having an identical keyword):
fashion brandsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38958 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Theses on a related topic
THE USE OF INSTAGRAM BY FASHION BRANDS IN DIGITAL MARKETING
(Ifrah Islam)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94293 | Aplikovaná informatika / Information Systems Management | Theses on a related topic
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Theses on a related topic
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Theses on a related topic
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Analýza marketingovej stratégie v spoločnosti Premium Fashion Brands CS s.r.o
(Monika Jelínková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75843 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Fashion značky influencerů
(Tereza Zmeškalová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//r7rkpu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic