Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fc tescoma zlinKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a strategické cíle fotbalových klubů FC Tescoma Zlín a FC Baník Ostrava
(Jan FILGAS)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//957zti// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Koncepce rozvoje mládeže v profesionálním fotbalovém klubu FC Tescoma Zlín,as
(Martin Valášek)2010, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//rhidse// | Tělesná výchova a sport / Management sportu a trenérství | Práce na příbuzné téma
Hromadné chování {--} sportovní diváctví
(Miroslav BORTEL)2010, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lj2wu1// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma
Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace
(Martin BŘEZINA)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ts2k1g// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie fotbalového klubu
(Milan Drápala)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/90820 | Ekonomika a management / Sportovní management | Práce na příbuzné téma