Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

fc tescoma zlin

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Marketing a strategické cíle fotbalových klubů FC Tescoma Zlín a FC Baník Ostrava
 (Jan FILGAS)

2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//957zti// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Koncepce rozvoje mládeže v profesionálním fotbalovém klubu FC Tescoma Zlín,as
 (Martin Valášek)

2010, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//rhidse// | Tělesná výchova a sport / Management sportu a trenérství | Práce na příbuzné téma

Hromadné chování {--} sportovní diváctví
 (Miroslav BORTEL)

2010, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//lj2wu1// | Inženýrská informatika / Bezpečnostní technologie, systémy a management | Práce na příbuzné téma

Sportovní sponzoring jako efektivní instrument marketingové komunikace
 (Martin BŘEZINA)

2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ts2k1g// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie fotbalového klubu
 (Milan Drápala)

2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/90820 | Ekonomika a management / Sportovní management | Práce na příbuzné téma