Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
filmova reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
(Michael Spurný)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vwnl4h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
(Kateřina ZVONKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ggz6mc// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Elektrické podniky hlavního města Prahy a filmová avantgarda
(Kateřina Krejčová)2014, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8599 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Audiovizuální studia | Práce na příbuzné téma