Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
filmove preferenceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Národné preferencie a filmový priemysel
(Alžbeta Paločková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4mrt5a// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Divácké preference cílové skupiny 65+ v letech 2011-2014 na kanálech ČT1 a ČT2
(Juliána Silvie Slivoňová)2015, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/8728 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Návrh na zvýšení návštěvnosti filmového festivalu
(Petra Gintarová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/84920 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Filmový turismus v České republice
(Lukáš Pitelka)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//h3qsvc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Rizikové chování ve filmové a seriálové tvorbě oblíbené u žáků 8. a 9. tříd základních škol
(Eliška Holubcová)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM7248 | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
The Impact of Business Cycles on Consumer Preferences towards Various Movie Genres
(Jiří Alexa)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/67144 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Využití filmových žánrů v audiovizuální reklamě
(Michael Spurný)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vwnl4h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma