Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
filmovi divaciKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam)
(Thi Yen Nghi Tran)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//a5qdie// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Realističnost filmových vizuálních efektů z pohledu diváka
(Jakub Slunečko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91708 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Současný filmový divák: výzkum účastníků projektu European Film Challenge
(Ekaterina Syreskina)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80502 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty působení zvuku na filmového diváka - zvuková hypnóza
(Ielyzaveta Nazarenko)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kdemrz// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba | Práce na příbuzné téma
Dopad epidemie nemoci covid-19 na sektor filmových streamovacích služeb a chování diváků audiovizuálního obsahu
(Vojtěch Pollak)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/waju9/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
(Kateřina Šůstková)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//yuregz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Současný filmový divák: výzkum náštěvníků brněnského kina Art
(Hana Oherová)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j0xfy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Fenomén Filmového klubu v Ostravě v letech 1980-1991 na pozadí činnosti Kina náročného diváka
(Bára NAVRÁTILOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//by0ft3// | Teorie a dějiny hudebního umění / Uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka
(Anna Kudrnová)2018, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/10241 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Vliv marketingových strategií na rozhodování filmového diváka
(Anna Kudrnová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70241 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma