Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

filmovi divaci

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Vietnamský filmový průmysl: Diváci a jejich výběr filmů (v Ho Či Minově Městě, Vietnam)
 (Thi Yen Nghi Tran)

2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//a5qdie// | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

Realističnost filmových vizuálních efektů z pohledu diváka
 (Jakub Slunečko)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/91708 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma

Současný filmový divák: výzkum účastníků projektu European Film Challenge
 (Ekaterina Syreskina)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/80502 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Psychologické aspekty působení zvuku na filmového diváka - zvuková hypnóza
 (Ielyzaveta Nazarenko)

2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//kdemrz// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba | Práce na příbuzné téma

Dopad epidemie nemoci covid-19 na sektor filmových streamovacích služeb a chování diváků audiovizuálního obsahu
 (Vojtěch Pollak)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/waju9/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Filmový marketing v ČR z pohledu diváka a filmového distributora
 (Kateřina Šůstková)

2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//yuregz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Současný filmový divák: výzkum náštěvníků brněnského kina Art
 (Hana Oherová)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j0xfy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Fenomén Filmového klubu v Ostravě v letech 1980-1991 na pozadí činnosti Kina náročného diváka
 (Bára NAVRÁTILOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//by0ft3// | Teorie a dějiny hudebního umění / Uměnovědná studia | Práce na příbuzné téma

Vliv marketingových strategií na rozhodování dětského filmového diváka
 (Anna Kudrnová)

2018, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/10241 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma

Vliv marketingových strategií na rozhodování filmového diváka
 (Anna Kudrnová)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/70241 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)