Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
filozofie znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba a redakce textů PR - podkladů pro vystupování kosmetické firmy v médiích s využitím osobní empirie manažera PR a vzdělávání značky Clinique
(Lucie Havlíčková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7kky/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vstup značky Tiger na Český trh
(Žaneta Konečná)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v5n8lu// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Cao Khanh Nguyen)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//syp4s1// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Budování značky zvolené firmy
(Radka Kalábová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bkkqc3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita zvolené značky
(Radka Kalábová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//aqas6c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR
(Jana KLINGOVÁ ROBEŠOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pug317// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma