Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
finance. brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Person as a Brand
(Torezhan Shaikhiyev)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b9rxo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Person as a Brand
(Pavel Fridrich)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lfiwl/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Konkurenceschopnost České republiky
(Roman Brand)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vyz0y/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
The prosperity of operating small-scale business without physical place: The case of a sewing brand
(Yelena Khegay)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83802 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Consumers’ Power on the Internet. How they Express their Anger and its Consequences on the Brand Image.
(Diana Rilscaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82125 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy for the entry of the ARMODD brand into new European markets
(Radek Nišev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94885 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Kristián Baffi)2014, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/fwgq5/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: a Case Study of Starbucks
(Artem Bokii)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70220 | Ekonomika a management / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma