Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemni identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
(Adam Topinka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p55rw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Účinnost sociálních médií v budování pozitivní identity regionálních producentů
(Kristína Korená)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/fzwq1/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Budování jednotné firemní identity pro maloobchodní síť vináren
(Elena Ivanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82065 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů komunikačního mixu k utváření identity podnikatelského subjektu
(Michaela Stejskalová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sjvxf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Anzhelika Khaustova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/av37l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
(Ondřej Nauč)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88112 | Management / | Práce na příbuzné téma
Design firemní identity
(Jan Růžička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//86ss2a// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma