Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Česká firemní značka: historie, vývoj a současnost vybrané české firemní značky
(Miloš Trojan)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//57g073// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Firemní automobilová muzea - marketingová analýza Technického muzea Tatra
(Dana Urbanovská)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fq18g/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Analýza strategie budování firemní značky
(Zuzana Kulíšková)2010, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z53uh/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Obsazení prostoru firemní značkou - sociologická studie
(Petr Loukota)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71168 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybrané značky
(Viktorie Smejkalová)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//5usnn3// | Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Albina Salakhutdinova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82122 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Budování značky zaměstnavatele a firemní konkurenceschopnost na trhu práce: případ Ázerbájdžánu
(Aydan Huseynova)2023, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//013ulk// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Firemní identita zvolené značky
(Radka Kalábová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//aqas6c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
(Nastassia Fedaruk)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88415 | Management / | Práce na příbuzné téma
Firemní politika - značka Shell
(Radka Skopcová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/5051 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma