Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fmcg marketKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
(Barbora Hegyiová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58519 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
(Lukáš Krupka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58323 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
(Diana Stašková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46393 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Consumer responsiveness to price reductions of FMCG products
(Eliska Brabencova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48059 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Kalkulace promočních akcí v oblasti rychloobrátkového zboží
(Alena Soukupová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55796 | Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Michal Hlubuček)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xi9b1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
(Ondřej KRÁL)2005, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cqspn7// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma