Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fmcg sectorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role marketingu v malých a velkých firmách: kvalitativní studie v sektoru FMCG
(Michaela Sekyrková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37586 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Specifika trhu rychloobrátkovým zbožím v Ruské federaci
(Maria Burdina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32210 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma