Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fmcg trhKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Změna typu vyjednávání s dodavateli v FMCG řetězcích mezi lety 2021-2022
(Adam Schönwälder)2024, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qtt4x/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
(Filip Švabovský)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//bf454t// | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Neloajalita spotřebitelů v FMCG sektoru
(Dominik Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93323 | Management / | Práce na příbuzné téma
Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh
(Jakub Hort)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69617 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Tvorba ceny vybraných produktů na trhu FMCG
(Iva Bartáková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/37541 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
(Zdeněk Kraft)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26144 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Podlinkové aktivity v oblasti FMCG na Českém trhu
(Romana Šetková)2013, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//aaju8u// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové plánování v FMCG: případová studie značky Lovela
(Lucie Waniausová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32006 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Aplikace systému řízení marketingových kampaní v oblasti retail FMCG
(Jan Pivovarník)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39424 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Incorporation of digital business into strategy of a FMCG company
(Michaela Koštová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71308 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma