Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

food brands

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Organic Food in Eyes of Young Customers
 (Alua Zhaukenova)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//zslkna// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
 (Nikola Novosádová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//oejmqa// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Značení původu potravin v Pardubickém kraji
 (Petra Havlíčková)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//ckquyd// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
 (Lucie Musilová)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//61jzj7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Značky kvality potravin na českém trhu
 (Nikola DUNOVÁ)

2021, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//43ywmg// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma

Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
 (Veronika Plecitá)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//vu5irs// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

Značky kvality potravin
 (Lenka Mládková)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/48470 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma

Brand management v průmyslu rychlého občerstvení: kulturní perspektiva brandingových strategií firem a chování spotřebitelů v České republice a Ghaně
 (Emmanuel Selase ASAMOAH)

2012, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ukkgp9// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma

Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
 (Martin Šrámek)

2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//hgo4ej// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma

Analysis of sustainable consumption determinants
 (Thanh Huy Le)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qrfhx/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma