Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
forma a obsah reklamniho sdeleniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Audiovizuální virální sdělení, předpoklady jeho komunikační úspěšnosti – výběr kazuistik, analýza obsahu a formy
(Adam Škaloud)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g1vld/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
(Ivan Marousek)2018, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vd2e4/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma
Reklama a generace Z
(Pavla Majerová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2v2nu6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Formy a strategie reklamního obrazu
(Zuzana KOUKALOVÁ)2013, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//9d01iy// | Humanitní studia / Evropská kulturní studia | Práce na příbuzné téma