Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
forma komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
(Barbora Denková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//wuo4xp// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Integrovaná marketingová komunikace jako nová forma efektivity komunikačního působení
(Jana Šobotníková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y7q0z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
T: Nové formy komunikace ve válečné fotografii
(Pawel Frenczak)2020, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vxgy9/ | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Tvůrčí fotografie | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako efektivní forma marketingové komunikace
(Karolína Dolečková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y7pvtq// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Protokol z jednání jako forma vnitropodnikové komunikace
(Michaela Surá)2023, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//95anrh// | Německý jazyk pro manažerskou praxi / | Práce na příbuzné téma
Elektronická forma komunikace v rámci živnostenského podnikání
(Hana Červená)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5be6ke// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
(Darina Foltová)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ytlmq/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
(Kateřina Fantová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d43kt/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Nové formy marketingové komunikace
(Martin Kadlec)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ogl7b/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Let’s player jako nová forma marketingové komunikace
(Pavel Marcinka)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107509 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma