Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
formatyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Základní formáty elektronické-internetové reklamy(reklamy) a měření jejich účinnosti
(Milan Vlk)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z69yw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Martin Vlach)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q5yjr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické internetové reklamy a měření jejich účinnosti
(Filip Líbal)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v1ypq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Formáty repozitářů digitálních knihoven
(Tomáš Hofman)2010, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vdq3r/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Formáty repozitářů digitálních knihoven
(Lukáš Talich)2010, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cgut2/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti v cestovním ruchu
(Stanislav Jukl)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l4p2g/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Současné formáty pro záznam videa
(Jan Čermák)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/okge9/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Lukáš Frydrych)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x64oj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření jejich účinnosti (varianty obchodních modelů).
(Richard Fajtl)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gk26o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma