Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fpsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Uživatelské rozhraní a heads-up displej v FPS hrách
(Klára Hurtlová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89721 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Vývoj FPS hry v retro stylistice
(Daniil Havrish)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//awnfcw// | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
FPS hra v Unity Engine
(Tomáš HÖPFLER)2024, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//t0odn0// | Informatika / Informatika - specializace Programování a vývoj software | Práce na příbuzné téma
FPS
(Dominik Konečný)2022, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//edk9dl// | Výtvarná umění / | Práce na příbuzné téma
Vývoj a změny funkcí auditivní složky FPS videoher
(Jiří Hoza)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/isxzg/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
(Martin Kohoutek)2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93332 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Vývoj subsystémů herního enginu pro FPS
(Jan Šurík)2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93114 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma