Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fragranceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Detekce vůní na kůži a studium jejich interakce pomocí infračervené a Ramanovy spektroskopie
(Zuzana Kočiščáková)2021, Bakalářská práce, Fakulta potravinářské a biochemické technologie / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze
• http://theses.cz/id//yo1vpr// | Forenzní analýza / | Práce na příbuzné téma
Využití vůně v marketingové komunikaci
(Lenka Hnátová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db9ok7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového produktu značky Giorgio Armani na trh parfémů
(Kateřina Paterová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55510 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza internetového marketingu vybraného e-shopu (parfumerie)
(Martin Cibulka)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24929 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand management vybrané značky
(Lenka Schejbalová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23279 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie elektronického obchodu s parfémy
(Ela Pokorná)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31137 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu
(Petra Barčáková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k7k0v/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma