Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
fresh productsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tourists’ perception and preferences of traditional plant food products in Cambodia
(Thomas Brenner)2018, Diplomová práce, Fakulta tropického zemědělství / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//aswudz// | Tropické zemědělství / International Development and Agricultural Economics | Práce na příbuzné téma
Consumers’ attitude and perception of Moringa oleifera products in Nasarawa state, Nigeria
(Ilesanmi Ayodeji Amoran)2023, Diplomová práce, Fakulta tropického zemědělství / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mpfod7// | International Development and Agricultural Economics / | Práce na příbuzné téma
Konvenience versus čerstvé produkty – ekonomická náročnost, nutriční hodnoty, preference zákazníků gastronomického zařízení
(Anna Soshkova)2013, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/8770/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma