Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

game

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Analysis of an NHL-game Dataset
 (Martin Čermák)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/roec4/ | Informatika / Počítačové systémy a zpracování dat | Práce na příbuzné téma

Game UI based on procedural techniques
 (Marek Bařinka)

2021, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/cpugt/ | Vizuální informatika / Vývoj počítačových her | Práce na příbuzné téma

Logic Puzzle Game Prototype with Semi-Automated Level Design
 (Jakub Smatana)

2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dgxfz/ | Umělá inteligence a zpracování dat / Strojové učení a umělá inteligence | Práce na příbuzné téma

Marketing Language of Game Trailers and its Translation
 (Tomáš Trávníček)

2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uj5p0/ | Překladatelství anglického jazyka / | Práce na příbuzné téma

Virtual reality toolkit for the Unity game engine
 (Vojtěch Juránek)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qyryn/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

A Framework for Modelling Tabletop Game Rules
 (Jan Pokorný)

2019, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bpvm3/ | Informatika / Paralelní a distribuované systémy | Práce na příbuzné téma

A Game-Playing Algorithm for Briscola
 (Samuel Gazda)

2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rfvzn/ | Informatika / Umělá inteligence a zpracování přirozeného jazyka | Práce na příbuzné téma

Concept of a language-game as the foundation for utility
 (Michal Fritz)

2022, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ric9g/ | Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / | Práce na příbuzné téma

The influence of Player’s Choice on the Plot of the game Detroit: Become Human
 (Snezhana Berezhnaia)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/xkxvw/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Game Visualization Browser
 (Márius Molčány)

2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ffu6r/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)