Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
game soundKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Herný soundtrack ako súčasť hudobného priemyslu
(Adam Špánik)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g4kf3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Virtual Environment for Exposure Therapy for Sound Sensitivity in Autism Spectrum Disorder
(Jan Maceček)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ku2d0/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Aplikace prostorového zvuku ve videohrách na mobilních zařízeních
(Oldřich Lupečka)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qkn6r/ | Zvukový design a multimediální technologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza zvukového dizajnu v počítačových hrách Botanicula a Chuchel
(Adam Špánik)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pbhvv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda | Práce na příbuzné téma
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
(Patrik Bartošík)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c09tv/ | Zvukový design a multimediální technologie / | Práce na příbuzné téma
Použití IEZA modelu pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi
(Jakub Walla)2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/o182b/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma