Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

game sound

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Herný soundtrack ako súčasť hudobného priemyslu
 (Adam Špánik)

2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/g4kf3/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Virtual Environment for Exposure Therapy for Sound Sensitivity in Autism Spectrum Disorder
 (Jan Maceček)

2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ku2d0/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma

Aplikace prostorového zvuku ve videohrách na mobilních zařízeních
 (Oldřich Lupečka)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qkn6r/ | Zvukový design a multimediální technologie / | Práce na příbuzné téma

Analýza zvukového dizajnu v počítačových hrách Botanicula a Chuchel
 (Adam Špánik)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pbhvv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda | Práce na příbuzné téma

Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
 (Patrik Bartošík)

2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c09tv/ | Zvukový design a multimediální technologie / | Práce na příbuzné téma

Použití IEZA modelu pro zkoumání vlivu zvukové složky digitálních her na imerzi
 (Jakub Walla)

2013, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/o182b/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma