Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
genderova reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklama a genderová stereotypizace
(Zlata Dědková)2018, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vnpx3w// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Reklama a genderová stereotypizace
(Zlata Dědková)2018, Diplomová práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//cbhxe0// | Sociologie / Sociální antropologie | Práce na příbuzné téma
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
(Dominik Klement)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//amndes// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Genderová specifika reklamy parfémových výrobků
(Romana Granátová)2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ok4sjd// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Genderová interpretace české reklamy na luxusní a běžné zboží
(Romana MIČULKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//06vg2r// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy v reklamě
(Kateřina Stieglerová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//d9q38b// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky v reklamách pro muže a ženy
(Martina KŘÍŽKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zsdqys// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Archetyp matky v reklamě
(Martina KAROLOVÁ)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//39sqbq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Žena jako ideální objekt v reklamě
(Kateřina BOROVKOVÁ)2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//rlhe94// | Mediální a komunikační studia / Mediální studia | Práce na příbuzné téma
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
(Marta Břeňová)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qh4dw/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma