Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
generace "y"Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Model zákazníka generace Y na trhu bankovních a jiných finančních produktů v kontextu behaviorální ekonomie
(Kateřina Fojtů)2019, Disertační práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//e8sex0// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
(Ondřej Špernoga)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149556 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Zaměstnanecké benefity z pohledu generace Y a trend jejich vývoje
(Miroslav Šikula)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jed5dl// | Veřejná správa a regionální rozvoj - k. s. Hradec Králové / | Práce na příbuzné téma
Kariérní vývoj žen generace Y v odvětví FMCG v České republice a SRN
(Hana Menclová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91548 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Generační rozdíly z hlediska motivace - generace Baby boomers, generace X a generace Y
(Adéla Přibylová)2013, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//fd3o2c// | Pedagogika / Andragogika | Práce na příbuzné téma
Generace Z v pracovním prostředí: Studie porovnávající hodnoty a pracovní preference generace Z oproti předchozí generaci
(Tereza Švehlová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//tzttj8// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kvalita pracovního života generace X a Y
(Bibiána Fejedelemová)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ef1yc/ | Veřejná a sociální politika a lidské zdroje / Personální management a organizační rozvoj | Práce na příbuzné téma
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
(Jana Němcová)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9r2z7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma