Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
generacieKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Odmeňovanie a motivácia generácie Z v zamestnaní
(Theresa Grigová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//5mj8xq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spotrebiteľské preferencie generácie Y
(Lívia Švajčiaková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//j9084i// | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Využitie motivačných faktorov Generácie Y v rámci talent managementu v obchodných spoločnostiach
(Petra Mašlonková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dk5cjm// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Životný štýl generácie mileniálov z pohľadu zdravia
(Iveta Ospálková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79492 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Atraktivita zamestnávateľa na Slovensku – očakávania generácie Y
(Martina Kanderová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//rjh8cq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Fenomény "FOMO" a "JOMO" v kontexte sociálnych sietí a prežívanie spojené s ich užívaním u generácie Z
(Juliana Havranová)2024, Bakalářská práce, Pražská vysoká škola psychosociálních studií
• http://theses.cz/id//dkacfo// | Psychologie Bc / | Práce na příbuzné téma
Zodpovedné správanie generácie Y v rámci spotreby potravín
(Andrea Stehelová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//iztvwq// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Postoj generácie Z k udržateľnosti v odvetví fast fashion
(Tatiana Rothová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89849 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
(Vanessa Homolyová)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uupb3m// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnotová orientácia generácie Z
(Zuzana Laššáková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//3oolnf// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma