Theses on the same topic (having an identical keyword):
generation zKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Organizational ESG practices and the attidudes of generation Z
(Aneta Mrňová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93670 | Management / | Theses on a related topic
Generation Z's perception of brand activism
(Anastasiia Semchuk)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86880 | Bachelor of Business Administration / | Theses on a related topic
Generation Z's perception of brand activism
(Anastasiia Semchuk)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86880 | Bachelor of Business Administration / | Theses on a related topic
Kompetenční nedostatky z pohledu generace Y a generace Z na trhu práce
(Kristýna RAIMEROVÁ)2025, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0dlvgo// | Andragogika / | Theses on a related topic
CSR Impact: Generation Z's Perspective on Lidl's Environmental Initiatives
(Daniela Kozačová)2025, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8jgpn4// | Business Administration / | Theses on a related topic
Leadership style for Generation Z in the Czech Republic
(Emil Mustafaev)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86883 | International Management / | Theses on a related topic
Attitudes of Generation Z towards coffee consumption in Vietnam
(Thi Ngoc Ha Nguyen)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91787 | Bachelor of Business Administration / | Theses on a related topic
Comparative Analysis of the Nescafe Brand within the RTD iced coffee segment among generation Z in the Czech Republic and Germany
(Nela Svatoňová)2025, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/98657 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Cultural differences in consumer behavior of Generation Z when shopping for cosmetic products: Case study for Ghana and Czech Republic
(Abigail Koufie)2025, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//gnki8n// | Economics and Management / | Theses on a related topic