Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
generovani leaduKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
(Barbora Nykodýmová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53105 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Digital marketing strategy for generating sales leads – case study of Hilti
(Petr Báša)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73949 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
(Dominique Ellen Michaela Futterer)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//evsxph// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Business plan: Real-estate brokerage company
(Michal Makoš)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71303 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Využití inbound marketingu z hlediska webových stránek
(Václav Šlosárek)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4afb2w// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma