Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
genzKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Understanding the contribution of sustainability practices of fast fashion brands to the decision-making journey of GenZ in Bavaria Germany
(Julia Roedel)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93660 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
(Helena Witczaková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ij4xu/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
(Eva Tomanová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rwvuc/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma